Kafanı Kırarım Köpek klibi – Disco Kralı

Kafanı Kırarım Köpek klibi – Disco Kralı

sözleri özgür çakıt ve zeki enes akkan’a, bestesi ise tuncer tunceli’ye ait disko kralı ekibinin yeni çalışması:

youtube linkidir göremeyenler youtube jacker programını yüklesinler.

sözleri:

kime bakmıştın tanıyamadım
maziyi hatırlamam da ben pek
izleme beni adım adım
senin kafanı kırarım köpek

kafanı kırarım yar
kafanı kırarım senin
yatsan da yorgan döşek
kafanı kırarım köpek

kafanı kırarım yar
kafanı kırarım senin
yatsan da yorgan döşek
ağzını kırarım bebek

kanoya binmiştim senin için
ağır ağır yanıp için için
alabora etti beni o biçim
senin kafanı kırarım köpek

kafanı kırarım yar
kafan kırarım senin
yatsan da yorgan döşek
kafanı kırarım köpek

daha fazlası blog.ozbilen.org

Kafanı Kırarım Köpek klibi – Disco Kralı için 6 cevap

  1. topik diyor ki:

    pardon yanlıslıkla söyledim ebnce harika bi şarklı yazana ve besteleyene helal olsun okan abi seni seviyorum özgür abi başarıların devamına:).D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

  2. özkan diyor ki:

    bu şarkı için aziz 10 dakika evine kapanmış😀 tıolam 2 saatte söz müzik ve klip çekilmesine rağmen piyasadaki coğu şarkı ve klibinden daha iyi😄

  3. ece diyor ki:

    okn_ bu aralar yoğundun galiba
    azz_ evet 10 dakkika eve kapandım (yıllardır hep bu muhabbet vardır bilmem kaç saat bi yere kapandım diye)
    süper ya serdar ortaçınkileri solda sıfır bırakır😄

  4. ecenaz diyor ki:

    ama ya bayıldım desem inanmıyın sözleri çok anlamsız ama şarkı çok komik oplmuş

  5. özqé Nur diyor ki:

    waLLa sırF bu şaRkıyı dinLemeq içiN oKanı izLi0rm çoK hoşuMa qidi0 yaa🙂 xD

  6. vht diyor ki:

    Artık şarkı sözlerinin de YOKunu çıkardılar. diyecek bir şey yok.

Bir Cevap Yazın

