taylan-cingirdak roman havası dinle

Taylan-Çıngırdak roman havası dinlemek için alttaki linke tıklamanız yeterli. Çok yakında download linki burada


Taylan-Cıngırdak Şarkısını ve sözünü dinlemek için tıkla

veya:
Taylan – Cıngırdak.mp3 –

——————-
rock müzik

cırr cıngırdak,çrr çınkırdak,roman havası

taylan-cingirdak roman havası dinle için 25 cevap

  1. [...] Roman Havası Cir Cingirdak isimli konuyla bir anda blogun ziyaretçi sayısı %200 arttı : [...]

  2. mutlu diyor ki:

    10 nuöara şarkı

  3. ipek diyor ki:

    cok iyisin hemserim olaraktan grur duyuyorum hele tepecikten böyle biri cikmasi muhtesem isallah bi yerlere gelirsin basarilar almanyadan yaziyorum ve eski tepecikli olaraktan saygilar

  4. solomon diyor ki:

    müthiş bir sarkı olmus bunu cerkezden arkadasim melihe gönderiyorum KAYISLARLI……………..

  5. sehmuz diyor ki:

    tepeciginede kuruçayina da en büyügüne gelelim o da kale kadifekale o kadar

  6. oye ipek diyor ki:

    lan ben varya bu şarkıya aşık oldum hemen onunla evlenmeliyim yalnız burakcan duymasın aşkım dır kendisi kıskanır

  7. sedat diyor ki:

    beyler boyle sarkı 1 daha gelmez :))

  8. esra diyor ki:

    süppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr diyorum başkada bişi demiyorum

  9. cansu diyor ki:

    cır cıngırdak sapına kadarrrrrrrrrr yebaaaa roman havası buuuu o kdar

  10. şeyda diyor ki:

    harika diyim başka bşey diyemiyom daha çk müzik yüklerseniz dicem bişyler

  11. gözde diyor ki:

    ya arkadaşlar bn bu şarkıyı nasıl dinlicem yaaaaa bana söylermisiniz bi kere arkadaşta dinlemiştim ama gene dinlemek istiyom bana yardım edin nasıl dinlicem

  12. gözde diyor ki:

    yaa şarkı çoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bana yardım edin nasıl dinlicem lütfenn

  13. zehra diyor ki:

    Selam ben buşarkıya bayılıyorummm

  14. hazal diyor ki:

    ya arkadaşlar ben romanım kendimle gurrur duyuyom ama nasıl dinlicem

  15. irem diyor ki:

    süper bu şarkıya bayılıyorum ve romanı ben çoook severim

  16. ceren diyor ki:

    biz bunu 19 mayısta oynadıkçok hoş iii ki war

  17. serhat diyor ki:

    çok guzell şarkıı

  18. güllü diyor ki:

    abe bayıldımm …. bu romen sarkısını duyunca er tarafımm ayrı ayrı oynar bea abe beni alsınlar yanına da bi güzelll göbecikler atayımmmm…ohoh..

  19. irem diyor ki:

    çok güzel bayılıyorum oyun havaları oynadığım için

  20. enver şener diyor ki:

    abi izmir tire yeniçiflik köyünede gelsene

  21. tubaa diyor ki:

    süperyaaaaaaa yandan :):)

  22. emine diyor ki:

    yılbasnz mtlu gcsn nce yllara

  23. kübra diyor ki:

    sizi seviyorum taylan şimdi eller ti ti ti itititi

  24. sinem diyor ki:

    roman havalarını beğenmem ama bunu beğendim

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

